markos.tv |

Showbiz

Βάλια Χατζηθεοδώρου: «Είμαι μόνη μου και το απολαμβάνω»

«Προσωπικά είμαι πολύ καλά, είμαι μόνη μου… γι’ αυτό όμως είμαι πολύ καλά; Δεν ξέρω. Είμαι μόνη μου και το απολαμβάνω» δήλωσε η Βάλια Χατζηθεοδώρου.

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top