markos.tv |

Showbiz

Οδυσσέας Σταμούλης: «Για τον πιτσιρικάκο μου δεν θέλω να μιλάω»

Καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno» ήταν το μεσημέρι της Τετάρτης ο Οδυσσέας Σταμούλης.

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί, «Ο Ζηλιαρόγατος» η οποία βρίσκεται σε περιοδεία, αλλά και για την απώλεια του γιου του.

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top