markos.tv |

Showbiz

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: «Όλοι εάν αφεθούμε στα συμπλέγματά μας, μπορούμε να γίνουμε κακοί»

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ανέλυσε πώς αντιλαμβάνεται ο ίδιος το ”καλό” και το ”κακό”, στη νέα συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του Alpha, «Καλύτερα δεν γίνεται».

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top