markos.tv |

Showbiz

Γεωργία Πολυτάνου: «Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη – Όλα μαζί τα κάνουμε»

Λίγες ημέρες πριν από τον γάμο της με τον Χάρη Δούκα, η σύντροφός του Γεωργία Πολυτάνου έκανε δηλώσεις στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και στον δημοσιογράφο Θάνο Βάγιο. Όπως τόνισε, η ίδια είναι πάρα πολύ καλά και πολύ ευτυχισμένη. «Όλα ευχάριστα είναι καλέ, γιατί; Συγγνώμη, το 40% είναι κι αυτό ένα πέλαγος ευτυχίας, πιστέψτε με, γιατί με τόσο λάσπη θα μπορούσε να μην υπάρχει ούτε αυτό. Εγώ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη» ανέφερε η Γεωργία Πολυτάνου.

Πηγή: togegonos.gr

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top