markos.tv |

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Γ. Βρούτσης: «Ζωντανεύουμε το σπίτι του μπάσκετ…»

«Σήμερα, αφήνουμε οριστικά πίσω μας το παρελθόν της αδράνειας: Υπογράψαμε, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την Προγραμματική Σύμβαση που οδηγεί στην αποπεράτωση του Κλειστού Γυμναστηρίου «Μίκρα 4» –ενός έργου που ξεκίνησε το 2003, αλλά έμεινε για δύο δεκαετίες ανολοκλήρωτο, εκτεθειμένο στις φθορές και στην εγκατάλειψη.

Το Μίκρα 4 περνά επιτέλους στο στάδιο της υλοποίησης και μετατρέπεται σε έναν σύγχρονο, ασφαλή και λειτουργικό αθλητικό χώρο, που θα αποτελέσει το νέο «σπίτι» των Εθνικών Ομάδων Μπάσκετ στη Βόρεια Ελλάδα και ένα σημαντικό κύτταρο άθλησης για τα σωματεία και τη νεολαία της Θεσσαλονίκης.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 1,2 εκατ. ευρώ (700.000€ από το Υπουργείο Αθλητισμού και 500.000€ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας), υλοποιείται από την Αναπτυξιακή Εταιρία της Περιφέρειας.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Αθηνά Αθανασιάδου-Αηδονά, τον Αντιπεριφερειάρχη Πάρη Μπίλια, την Πρόεδρο των ΕΑΚΘ Δήμητρα Γιαννιού, τον Πρόεδρο της Αναπτυξιακής Εταιρίας Θάνο Μπέγκα, τον Συντονιστή Γραφείου Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Γιάννη Παπαγεωργίου και τα στελέχη της ΕΟΚ που παρευρέθηκαν.

Με κοινό σχέδιο και ξεκάθαρη στόχευση, φέρνουμε πραγματικές λύσεις και αναβαθμίζουμε την αθλητική υποδομή της χώρας.

Η Θεσσαλονίκη το αξίζει. Ο ελληνικός αθλητισμός το χρειάζεται. Και εμείς το κάνουμε πράξη», γράφει ο Γιάννης Βρούτσης.

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top