markos.tv |

Showbiz

Ελένη Χατζίδου: «Είμαι 16η μέρα σήμερα με κορτιζόνη…»

«Είμαι 16η μέρα σήμερα με κορτιζόνη λόγω του αυχένα και επειδή έχω κόψει αλάτι ζάχαρη τελείως, νομίζω ειδικά στο πρόσωπο έχω αδυνατίσει πολύ! Κάτσε να δεις τώρα που θα αρχίσω να τρώω κανονικά πάλι», γράφει στην ανάρτησή της η Ελένη Χατζίδου.

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top