markos.tv |

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

«Δύσκολος ο αποχωρισμός»: Το μήνυμα για τους φοιτητές και τους γονείς τους

Με μια συγκινητική ανάρτηση στο TikTok, ο Δημήτρης Μάρκος μίλησε για τον αποχωρισμό από τον γιο του, ο οποίος μετά από τέσσερα χρόνια σπουδών στην Κρήτη επιστρέφει στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα, έγραψε: «Πολύ δύσκολος ο αποχωρισμός, μερικές φορές όμως είναι για καλό! ΥΓΕΙΑ μόνο», στέλνοντας παράλληλα ευχές σε όλους τους νέους φοιτητές που ξεκινούν το δικό τους ταξίδι στη γνώση αλλά και στις οικογένειές τους.

Ο δημοσιογράφος τόνισε πως πάνω απ’ όλα σημασία έχει η υγεία, τόσο για τους ίδιους τους φοιτητές όσο και για τους γονείς που τους στηρίζουν σε αυτό το νέο κεφάλαιο.

Continue Reading

Διαβάστε επίσης

To Top